آخر الأخبار

جاري التحميل ...

Aktar Mel Hob - Mayada Al Hannawi = اكتر من الحب - ميادة الحناوى

اكتر من الحب - ميادة الحناوى
كلمات: سمير الطائر
تلحين: محمد سلطان
سنة الاصدار: 1986
الاصدار في: عالم الفن
Aktar Mel Hob - Mayada Al Hannawi
Lyrics by: Samir Al Tayer
Composed by: Mohamed Sultan
Year: 1986
Released in: Alam El Phan

اكتر م الحب أديلك أيه وأكتر من قلبى حاتاخد ايه
ده أنا كل حياتى معاك انت واهو ده اللى قدرت ياروحى عليه
العمر كفايه اديتهولك والشوق بحلاوته سقيتهولك
ولا شفنا من حبك حاجه ولا خدنا من قلبك حاجه
غير هجر وغيره وحيره معاك وليالى كتير وانا باستناك
ولا عارفه القاك ولا قادره أنساك وان كنت مكانى حاتعما أيه
اكتر م الحب أديلك أيه
انا قلبى اتعود يدى كتير ويعيش أيامه ف حب كبير
ياما ناس وحبايب تتمناه
ولا عمره أتعود ع النسيان ولا فيه للقسوه ف قلبى مكان
ولا حتى الهجر اتعلمناه ياقلبى
بس اتمنيت قد ماحبيت واديت من عمرى سنين وسنين
ارتاح وياك والاقى هواك تحسدنى عليه كل العاشقين
اتارينى معاك باحلم وباعيش
وباريح قلب ما ريحنيش
وبعادك عنى ما غيرنيش
ولو انى بقيت مقدرش عليه
ده العمر كفايه اديتهولك والشوق بحلاوته سقيتهولك
ياحبيبى ازاى وبأيه ارضيك وانا طول ايامى بافكر فيك
ولا شىء فى الدنيا ينسينى
ده كفايه على سهر لياليك وانا روحى ياروحى مشدوده ليك
لو غبت دقائق عن عينى
وان كان على شوقى ماتسألنيش ده انا غيره ماليش
واكتر م الحب ده أيه تانى ويارتنى بشوف منك اشواق
زى العشاق
او حتى حنان قد حنانى ده أنا عايشه بحبك مهما يكون
وازى انا حبى عليك بيهون ده العمر كفايه اديتهولك
والشوق بحلاوته سقيتهولك
ياللى ماليش تانى حبيب لو كنت بعيد او كنت قريب
فى القلب مكانك حاجه تانيه
ولا عمر هواك عن بالى يغيب ولا يقدر بعدك حد غريب
يشغلنى ولا كل الدنيا
والكلمه الحلوه باقولها لك وابعتهالك
ولا يوم فمرت تقولها لى
وسنين العمر اديتهالك وباعيشهالك
وليالى الحيره اديتهالى
وان كنت حقيقى بتهوانى قوللى اقدم لك ايه تانى
ده العمر كفايه اديتهولك



------------------- اصدارات اخرى = Other editions -------------------

عن الكاتب

Bahy Mohamed

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

Maspero Archive = ارشيف ماسبيرو