آخر الأخبار

جاري التحميل ...

Endi Kalam - Mayada Al Hannawi = عندى كلام - ميادة الحناوى

عندى كلام - ميادة الحناوى
كلمات: عبد الرحمن الحوتان
تلحين: بليغ حمدى
توزيع موسيقى: مكرم مهنى
سنة الاصدار: 1992
Endi Kalam - Mayada Al Hannawi
Lyrics by: Abdel Rahman Al Houtan
Composed by: Baligh Hamdi
Arranged by: Makaram Mahanna
Year: 1992

محتاجلك ايوة قلبي ايوة محتاجلك
احتاجلك قلبي محتاجلك
عندي كلام
فيه العتب
فيه الرضا
فيه الملل
محتاجلك اشكيلك
محتاج ابكيلك محتاج اشكيلك
تبادلني شعور وحب
فليلي حزن كثر الظلام
اثنين احنا خلقنا ثنين
اهات بين قلبين
يانحب حتى ندوب يانموت ولا نتوب
ياه ياللي حياتي اخذها زمانك
خايفة
خايفة لا بكرة افقد حنانك وارجع
ارجع فاقد يومي وفكري
واندم وابكي واكره عمري
انا انا حبيتك فوق ماتتصور
تتصور
فوق فوق
خايفة لا وقتك يجي متاخر
انا حبيتك فوق
فوق ماتتصور
خايفة
خايفة لا اعيش الدنيا وحدي
خوفي يكبر والدنيا تعدي
عمري اعطيتو العمر بحالو
حب وشوق وقلبي لحالو
انا حبيتك فووق ماتتصور
محتاجلك محتاجلك
محتاج اشكيلك محتاج ابكيلك
تبادلني شعور وحب
فليلي حزن كثر الظلام
انا حبيتك فووق ماتتصور
خطوة خطوة
خطوة وخطوة نعيش اغراب
نعيش اغراب نغيش اغراب
خطوة خطوة
ابعد خطوة ناقص خطوة ونبقى اغراب
كلمة اقولها لك ياحبيبي
في البعد غربة لحباب
ناقص خطوة ناقص خطوة
الغربة فيها حرمان
في الغربة احتاج انسان
اه واللي ياروحي انجرح من اول
ياخذ لسنين حساب
محتاجلك ايوة قلبي ايوة محتاجلك
احتاجلك قلبي محتاجلك
عندي كلام
فيه العتب
فيه الرضا
فيه الملل
محتاجلك اشكيلك
محتاج ابكيلك محتاج اشكيلك
تبادلني شعور وحب
فليلي حزن كثر الظلام


------------------- اصدارات اخرى = Other editions -------------------


عن الكاتب

Bahy Mohamed

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

Maspero Archive = ارشيف ماسبيرو