آخر الأخبار

جاري التحميل ...

لو كنت ليا - شادية

لو كنت ليا - شادية
كلمات: عبد الرحيم منصور
تلحين:عمار الشريعى
توزيع موسيقى: عمار الشريعى
سنة الاصدار: 1980
الاصدار فى: البوم اقوى من الزمان
Lyrics by: Abdel Rehim Mansour
Composed by: Ammar al-Sherei
Arranged by: Ammar al-Sherei
Year: 1980

إن كنت ليا وانا ليك
على كيفي يا غزالي اتعاجب
شبك الهوى مطروح حواليك
سلم بطرف الحواجب عيني
عيني عليا..
عيني عليا انا خايفة عليك
خايفة من الزمن الغادر
لا يخلى بيا ويلعب بيك
اصله على العشاق قادر
شرياك يا عمري..
شرياك يا عمري وشارية عينيك
لانا عايزه قصر ولا حراير
بحلم ايديا تنام في ايديك
ملهوف عليك قلبي وحاير
ولفين ياعمري..
واخدك لفين مشوار الليل
وانت اللي محتاج لحناني
واقول لروحي الصبر جميل
والفرح ييجي معاك تاني


عن الكاتب

Bahy Mohamed

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

Maspero Archive = ارشيف ماسبيرو